SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kupec z oddajo naročila, na način kot to določajo splošni pogoji poslovanja, potrjuje sprejem splošnih pogojev poslovanja ponudnika.

S trgovino SMASH (v nadaljevanju: trgovina) upravlja podjetje Zakaj Alterntiva,d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).

Dostopnost informacij:

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene (prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Pravica do odstopa od nakupa

Kupec ima pravico, da skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov, zlasti členov 46c in 43č, v 15 dneh podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V takšnem primeru je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo ponuniku pri vrnitvi predmeta nakupa. O odstopu od naročila in nameravanem vračilu izdelka mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15 dneh od prejetja blaga na e-naslov shop @ smash.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 15 dneh.Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku.

Zakon o varstvu potrošnikov v 43. členu določa izjeme, za katere stranka po zakonu nima možnosti vračila:

  • Če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe;
  • Če gre za dobavo prehranskih izdelkov in je plastična embalaža odprta in/ali poškodovana,
  • Če gre za dobavo avdio ali video posnetkov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
  • Če gre za dobavo časopisov, revij in periodičnih publikacij;
  • Pri nakupu podaljšane garancije.

Vrnjeno ali reklamirano blago mora biti vrnjeno zapakirano v originalni embalaži brez vidnih znakov uporabe, z vsemi priročniki in garancijskimi potrdili. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vrnjenemu blagu mora biti obvezno priložena kopija originalnega računa, ter izpolnjen odstopni obrazec, ki ga prenesete in izpolnete tukaj. ODSTOPNI OBRAZEC

V primeru vračila izdelka iz razloga reklamacije mora kupec vrniti  izdelek najkasneje v 15 dneh po odstopu od pogodbe. Vračilo plačila bo ponudnik opravil takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 30 dneh po sprejemu kupčevega sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Ne sme ga uporabljati.

Cene in veljavnost ponudbe

Vse cene na spletni strani so dokončne glede na dan naročila in ne vsebujejo DDV. Podjetje Zakaj Alternativa, d.o.o. ni davčni zavezanec in je na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 oproščeno obračunavanja DDV.
Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Ponudnik izda kupcu račun na trajnem mediju. Vrednost DDV-ja in strošek poštnine sta razvidna iz cenika na strani za naročilo in v e-mail sporočilu, ki ga dobite po potrditvi naročila.
Pridržujemo si pravico do napak pri opisu, ceni in roku dostave. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Načini plačila

Naročene izdelke plačate po povzetju.
V naprej ne plačujete ničesar, pač pa odkupnino poravnate poštnemu kurirju neposredno ob prevzemu paketa, kurir bo nakazal prejet denar prekop UPN naloga na TRR račun ponudnika. Če ob dostavi niste dosegljivi, boste prejeli obvestilo o pošiljki, katero lahko prevzamete na Pošti Slovenije v 14. dneh, odvisno od izbranega načina dostave.

Plačilo z PayPal vmesnikom.
V naprej plačate celotno kupnino vključno s poštnino. Ob prevzemu paketa Vam ni potrebno plačati ničesar.

(Stroški pošiljanja v Sloveniji znašajo 3.50€).

Dostavo izdelkov vršimo preko Pošte Slovenije.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem  času.Naročeni izdelki bodo v večini prierov odposlani še isti dan od naročila oz. najkasneje v roku dobave, ki je napisan pri posameznem izdelku. Pridržujemo si pravico do spremembe ponudbe izdelkov in roka dobave.

Reklamacije in vračila blaga

V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga je dolžan vrniti oziroma izročiti podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 30 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe mora ponudnik v 30 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunani ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku na njegov TRR račun, ki ga potrošnik navede pri vračilu. Vračila se ne vračajo gotovinsko.. Vrnjenemu blagu mora biti obvezno priložena kopija originalnega računa, ter izpolnjen odstopni obrazec, ki ga prenesete in izpolnete tukaj. ODSTOPNI OBRAZEC

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah nam lahko pišete na shop@smash.si.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (kupec krije strošek vračila blaga). Uporabnik mora izdelke vrniti nepoškodovane.

Izdelek pošljete skupaj z originalnim računom, ter izpolnjenjim odstopnim obrazcem na naslov poslovalnice:

Zakaj Alternativa, d.o.o.
Tomšičeva ulica 18
9000 Murska Sobota

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kopija pa se avtomatsko pošlje na e-mail naslov kupca. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Izdelek, katerega želite vrniti, mora biti :

  • neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži,
  • izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami
  • čevlji morajo biti vrnjeni v škatli od čevljev, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo,
  • če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoč,
  • priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste prepričani, da je izdelek ustrezen. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra. Pri vračilu čevljev pazite, da čevlje odpoštljete skupaj s škatlo, v kateri ste čevlje prejeli.

Postopek nakupa

Nakup na vseh spletnih straneh podjetja Zakaj Alternativa, d.o.o. izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.

  • Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate.
  • Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, končne cene in datuma dostave.
  • Preklic naročila: Ko uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o potrditvi prejema naročila. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati, preden prejme elektronsko obvestilo ponudnika, da je bila pošiljka odposlana ali naročena k dobavitelju blagovnih znamk. Za preklic naročila pošlje uporabnik ponudniku elektronsko sporočilo. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek uporabnika, naslov, številko naročila in datum naročila, v zadevi ( e- pošta), mora biti napisano: PREKLIC NAROČILA in ŠTEVILKA NAROČILA, katera je zapisana v glavi potrditve naročila, ki jo dobite na vaš spletni naslov takoj po potrditvi/oddaji naročila. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.
  • Odpošiljanje: Zakaj Alternativa, d.o.o. v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.

Z oddajo naročila preko strani se strinjate, da ste FIZIČNA oseba, da kupujete izdelke za osebno uporabo. Kupovanje izdelkov za nadaljnjo prodajo je prepovedano.

Ponudnik je posrednik, ki deluje pod blagovnimi znamkami njegovega dobavitelja.

Spreminjanje naročila

Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov shop@smash.si pa pošlje zahtevek za preklic naročila.

Ne prevzeta naročila

V primeru, da kupec ne prekliče pravočasno naročila oz. je odposlano naročilo po 14. dneh vrnjeno nazaj na sedež ponudnika, si pridržujemo pravico zaračunati vse stroške nastale pri pakiranju in pošiljanju paketa, na kupčev naslov. Kupec bo prejel račun s vsemi nastalimi stroški, ki ga mora poravnati najkasneje v 7 delavnih dneh od prejetja računa na predhodni naslov za pošiljko in e-naslov.

Varnost in varovanje osebnih podatkov

Vaše osebne podatke bomo uporabili izključno za potrebe izvedbe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje izdelkov, če je to potrebno. Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo tretjim nepooblaščenim osebam ali podjetjem. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne zagotavlja točnosti, pravilnosti vsebine objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljene vsebine.

Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred vstopom v spletno trgovino. Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov ( škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.

Pravica do obveščanja

Imate pravico do neplačljivih informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na:shop @ smash.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.

Obvestila o stanju naročila: pridržujemo si pravico, da vas na vpisano tel. številko preko vašega e-naslova oz. SMS sporočila obvestimo, ko je vaše naročilo odpremljeno in če artikli niso bili prevzeti na pošti vsaj 5 dni. Če artikli niso bili prevzeti na poslovalnici pošte več kot 5 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik, da so bili vaši naročeni izdelki odposlani in čakajo na vaš prevzem.

Obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil se prijavite le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz!

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: shop @ smash.si Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik si bo prizadeval rešiti vse eventuelne spore sporazumno. V kolikor to ni mogoče je za reševanje sporov pristojno sodišče v Murski Soboti.

Murska Sobota, 20. 12. 2016

Podjetje/Ponudnik:
Zakaj Alternativa, d.o.o.
Tomšičeva ulica 18
9000 Murska Sobota